Monday 13 February 2012 | By: Miersya Hamierza

Siapa Aku?????



Assalamualaikum......    

        Bersyukur  ke Hadrat Ilahi di atas segala limpah dan kurniaNYA akhirnya impian tuk mempunyai blog sendiri akhirnya dapat realisasikan.Tq didedekasikan buat insan2 tersayang  dalam hidup iaitu my family,my lovely frenz dan someone special  yang banyak memberi dorongan dan semangat kepada aku sehingga terciptannya blog ini...

        Siapa Aku?????Mesti korg tertanya2 kn siapalah aku niekn.he3.Tp bagi aku,xkshla siapapun aku.yang penting niat aku menulis blog nie.he3.biarla aku bagitahu nama pena aku..nama aku Miersya Hamierza...knpe erk aku plh nme nie??msti korg tertanya2 kn...he3.Sebenarnya Nama nie aku plh sbb ia memberi sejuta makna buat kau...ini adalah gabungan nama owg2 yang aku sayang..he3
     
      Akhir sekali,aku ucapkan terima kasih kepada sesiapa sahaja yang sudi membaca tulisan aku diblog nie dan tunggu penulisan yang seterusnya dari aku.bnyk lg yang aku ingin ceritakn tuk korg semua..he3..tunggu tau..

 tunggu sambungan..........................
       

 






0 comments:

Post a Comment